maandag 12 januari 2009

Drukdrukdruk

Oh dear, ik bedoel, O jee, ik heb al een paar dagen geen bericht op m'n blog geplaatst. Tenminste...niet op mijn nederlandse blog, want ik ben een blog in het engels begonnen en daar heb ik wel wat dingen op gezet. Maar die verhalen kennen de trouwe volgers van mijn hyve of nederlandse blog al.
Waarom in het engels? Nou, wel hierom: ik kwam een leuke blog tegen van een Canadees en ik sloot me aan bij zijn 'volgers'. Daardoor kwam een kleine correspondentie met hem op gang en toen bedacht ik dat het wel een beetje onbeleefd was om alleen maar in het nederlands te 'bloggen' (ik vind dat net klinken alsof je zit te poepen), want hij kon mijn blog niet lezen, maar ik die van hem wel. Anyway, ik bedoel, dus.....toen ben ik maar een paar verhalen gaan vertalen in het engels. Of in iets wat daarop lijkt. Valt nog niet mee.
Bovendien bereik je een groter publiek als je in het engels blogt. En da's ook wel weer leuk. Ik had m'n eerste verhaal koud geplaatst of ik had al een 'follower'.
Maar nu moet ik dus twee blogs up to date houden. Ach....ik heb verder toch niks te doen.....;-)

Zie ook Brinkbeest in English

1 opmerking:

RTReporter zei

Dag Carolina,

Leuk dat je mijn bog volgt! Ik kan natuurlijk niet achterblijven...

Groeten,

Bert.