dinsdag 6 januari 2009

Elluk nadeel hep sun voordeel!

Nou.....ik ben het nieuwe jaar goed begonnen. Eigenlijk doe ik niet aan goede voornemens, maar afvallen is altijd wel van toepassing. En da's gelukt. Twee januari heb ik de hele dag letterlijk kotsmisselijk in bed gelegen. Kon helemaal niks binnen houden. Zelfs geen water. Bah!
Máár....wel goed voor de lijn.
Drie januari was ik inmiddels zo verzwakt dat ik die dag ook maar in bed ben gebleven.
En nu gaat het wel weer.
En omdat ik toch lekker bezig was met afvallen, probeer ik het maar zo lang mogelijk vol te houden. Dus eet ik alleen maar fruit, yoghurt, beschuitjes, crackers en 's avonds een klein beetje warm eten.
Geen koekjes, chips en andere foute dingen dus.
Moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken.
Nog niet.
Goed he?
Als beloning voor mezelf heb ik vanmiddag in de uitverkoop maar een trui en een paar hippe onderbroeken gekocht.
Nu maar hopen dat ze passen. Die hippe hipsterslips.
Anders moet ik uit pure frustratie alsnog een pak koekjes open trekken.

Geen opmerkingen: